Západ se sem bojí jezdit, že jsme válečná zóna. Sázíme na domácí klientelu, říká hoteliér Svoboda
PODCAST
Hostem podcastu Hrot Pavla Štrunce je zakladatel Czech Inn Hotels Jaroslav Svoboda a mluví i o tom, jak se změnila turistická mapa po začátku války na Ukrajině. Kteří turisté přestali cestovat? A proč se v současné době jeho byznys soustředí víc i na českou klientelu?
Svobodova hotelová síť Czech Inn také kupuje brněnský hotel Barceló Brno Palace, cena se prý vyšplhala až na miliardu korun. „Je to mimořádně silný produkt a dobrý a žádaný hotel, náš hlavní klient je cestující z Čech, Brno je obchodní destinace, to je rozdíl oproti hotelům v Praze,” říká Svoboda. A v rozhovoru se dozvíte i to, jak má takový luxusní hotel vypadat a jaké služby musí nabízet.
Celou audio i videoverzi podcastu najdete zde.