Komunikace ve sportu: Jak budovat úspěšný brand a přivést fanoušky

Komunikace ve sportu: Jak budovat úspěšný brand a přivést fanoušky 1
Partner News
Sdílet:

Praha 14. února 2025 (PROTEXT) - ČTK Connect pořádá v PressCentru ČTK debatu na téma komunikace ve sportu. Sportovní meetup s podtitulem Závod mimo hřiště se uskuteční ve středu 26. března 2025 a bude zaměřen na budování silného sportovního brandu, efektivní komunikaci s fanoušky a sponzory a využívání moderních komunikačních nástrojů.

Výkonný ředitel organizace Oktagon MMA Petr Filipec popíše, jak se z tohoto sportu stal fenomén i stomilionový byznys. Témata týkající se efektivní komunikace a budování vztahu s fanoušky i sponzory, kteří jsou důležitým faktorem v růstu sportovní organizace, budou obsahem první debaty. Hosté budou diskutovat i o tom, kde se zájmy obou skupin – tedy fanoušků a sponzorů – shodují a kde naopak ne. Do debaty se mj. zapojí také šéf strategické komunikace SK Slavia Praha Jakub Splavec.

Druhý diskusní blok se zaměří na moderní a rychlé komunikační nástroje i to, jak správně prezentovat nejen úspěchy, ale i neúspěchy, které jsou nedílnou součástí sportu. Věnovat se bude také například nástrojům k budování osobních brandů sportovců nebo správnému nastavení komunikace v krizových situacích. Tuto debatu zahájí mediální zástupce sportovců Karel Tejkal, který byl mj. u všech úspěchů i problémů českého tenisu v posledních letech.

Během networkingu se účastníci mohou těšit na zajímavé setkání s kolegy z oboru a získání cenných kontaktů pro rozvoj své sportovní komunikace.

Přihlásit se můžete na webu Akademie ČTK.

 

Kontakt:

Monika Jindrová, jindrova@ctk.cz

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Lajky nejsou hlasy

KOMENTÁŘ

Kdo chce uspět ve volbách, potřebuje získat co nejvíce hlasů mezi příslušníky nějaké jasně definované skupiny lidí, například občanů té či oné země. Tahle ...

00:08

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz