Realitní premiéra. Fundlift představuje investici do Bidli

Crowdfundingová kampaň

Realitní premiéra. Fundlift představuje investici do BidliNOVÉ 4
Ekonomika
Sdílet:

Investiční crowdfundingová platforma Fundlift při příležitosti oslavy svého druhého výročí spustila velkou kampaň. Je to první kampaň, ve které se investoři mohou podílet na financování developerského projektu. Tříleté dluhopisy se 7% ročním úrokem v celkovém objemu 10 milionů korun na platformě nabízí společnost BIDLI holding, a. s.

Velká skupina v rámci svých dceřiných firem nabízí komplexní portfolio služeb souvisejících s bydlením. Dluhopisy jsou osobně ručené. Značka Bidli vznikla na začátku roku 2018. Tehdy se spojily úspěšné realitní kanceláře Reality IQ a RSH Reality, které se rozhodly používat společnou značku Bidli. BIDLI reality tak nově tvoří dvojku na realitním trhu.

Spolu s realitní kanceláří se na Bidli přejmenovaly i všechny ostatní služby, které do té doby fungovaly pod značkou RSH, tedy dnešní BIDLI stavby, BIDLI poradenství, BIDLI interiéry, BIDLI energie a BIDLI development. Celá skupina je zastřešena holdingem BIDLI holding, a.s., který se tak může pyšnit jednou z nejvíce komplexních nabídek služeb týkajících se bydlení u nás.

Skupina Bidli je prezentovaná celkem 40 pobočkami a 500 poradci, kteří nabízejí hypoteční úvěry, reality, stavby, developerské projekty a všechny další produkty, které Bidli nabízí, což zahrnuje už i energie nebo interiéry. „Byť má Bidli holding spoustu dceřiných společností, tak to nejsou firmy, které by byly vedené zvlášť. Sice má každá z nich svého ředitele a produktové manažery, nicméně business budujeme u všech firem společně. Všichni naši poradci, které nazýváme také průvodci na cestě za vlastním bydlením, nabízejí všechny služby všech dceřiných společností skupiny Bidli,“ říká Jiří Lejnar, předseda představenstva BIDLI holding, a.s.

Po dlouholeté zkušenosti na nemovitostním trhu se Bidli pustilo i do vlastního developmentu. V rámci skupiny již více než dva roky nabízí vlastní prefabrikované nízkoenergetické dřevostavby. Nyní se pouští do vlastních rezidenčních projektů. Prvním z nich je výstavba až 204 bytových jednotek v nízkoenergetických rodinných trojdomech ve městě Smiřice u Hradce Králové. Právě na první fázi výstavby 54 jednotek, respektive na její zahájení, chce společnost využít finanční podpory investorů z Fundliftu. Na platformě spustila investiční kampaň s cílem vybrat 10 milionů korun, za které investorům nabízí 7% roční úrok a možnost podílet se na prvním developerském projektu na Fundliftu vůbec.

„Developerské projekty jsou směr, kterým se již nějakou dobu díváme. Bidli je holdingová entita, jejíž schopnost splácet závazky plynoucí z dluhopisů nezávisí pouze na úspěchu financovaného rezidenčního projektu, ale na výkonnosti všech dceřiných společností holdingu. Navíc jsou dluhopisy ručené osobním ručením pana Lejnara, což jen potvrzuje fakt, že tým Bidli svému záměru věří a nechce své investory zklamat,“ dodává Radek Musil, CEO Fundliftu.

Fundlift je investment-crowdfundingová platforma, která umožňuje investice do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. Podporuje začínající firmy a podílí se na jejich potenciálním úspěchu. Fundlift byl spuštěn v květnu 2016. Peníze od investorů získalo již 35 projektů, z toho 29 pro velký zájem investorů navyšovalo cílovou částku emise. Celková zafinancována částka již přesáhla 183 milionů korun.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články