Předplatné
Můj účet
Přihlásit se
Zapomněli jste heslo?
Založit nový účet
Týdeník Echo
Můj účet
Odhlásit
Rubriky
Úvodní strana
10 let Echa
Domov
Komentáře
Svět
Ekonomika
Rozhovory
Podcasty
Panorama
Blogosvět
Politická aréna
Aréna názorů
Úhel pohledu
Auto
Speciální přílohy
EchoTV
Kontakty
Předplatné
Inzerce
O nás
About us
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky
Prohlášení o souborech cookies
Navštivte také
Echo Prime
Tydeník Echo
Echomedia eShop
Website by
Coolpany SE
Týdeník
Přihlásit se
Předplatné
Domov
Komentáře
Svět
Ekonomika
Panorama
Echo Prime
Týdeník Echo
Podcasty
Monitor
Předplatné
"Berte v potaz taky to, jak se změnil způsob filmové práce: dřív byla na Barrandově norma, že se dotočil film a za čtrnáct dní se schvalovala serviska. Za čtrnáct dní! To znamenalo mít hotový holý střih obrazu a zvuku, aťsi šlo o chrčení beze slov, protože postsynchrony se dělaly později," říká Alois Fišárek.
-
Jan Zatorsky
Režisér Jan Svěrák (vpravo) právě předal svému dlouholetému kolegovi Aloisi Fišárkovi Českého lva za mimořádný přínos české kinematografii. Praha 10. března 2018.
-
Profimedia
Zpět na článek