Sydney má skvělé džíny a akcie American Eagle letí vzhůru
KAMPAŇ AMERICAN EAGLE
Nová kampaň americké módní značky American Eagle zvedla vlnu nadšení na sociálních sítích i na burze. Reklamní kampaň se Sydney Sweeney, hereckou hvězdou známou z úspěšných seriálů jako Euforie a Bílý lotos, se stala virálním hitem a během několika hodin obletěla internet. Trh na tuto změnu reagoval rychle a pozitivně. Podle Yahoo Finance zaznamenala značka dnes v New Yorku čtyřprocentní nárůst akcií, když v jednu dobu vyskočily až na 20 procent.
Kampaň sází na klasické motivy americké kultury, svůdnou estetiku, mladistvý sex-appeal a energii. To je výrazný odklon od předchozího marketingového přístupu, kdy značka sázela více na inkluzivitu a woke.
V kontrastu s tím nová kampaň se Sydney Sweeney působí jako návrat ke klasickému americkému stylu, který rezonuje s širším publikem. Vizuály plné patriotismu, fitness estetiky a sebevědomé krásy očividně zafungovaly, jelikož akcie American Eagle dnes zažily výrazný růst. Podle dat z Yahoo Finance akcie AEO během dnešního obchodování posílily o více než šest procent a v pozdním obchodování dosáhly dokonce růstu přes dvacet procent. Růst se nakonec ustálil kolem čtyř procent, ale objem obchodů zůstal výrazně nadprůměrný.
„Na značce American Eagle je něco naprosto přirozeného,“ komentuje Sweeney spolupráci. „Je to dokonalá rovnováha mezi tím vypadat upraveně a zároveň zůstat sama sebou. Jejich snaha vytvářet kousky, ve kterých se cítíte sebevědomě a pohodlně ve své vlastní kůži, mi opravdu sedí. Je vzácné najít značku, která s vámi roste, tak jako American Eagle už po generace. Doslova byli se mnou při každé mojí proměně.“