TUMI slaví 50. výročí kampaní „vyrobeno pro vás od roku 1975“

TUMI slaví 50. výročí kampaní „vyrobeno pro vás od roku 1975“ 1
Partner News
Sdílet:

New York 18. února 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Značka představuje své ikony a hledí do budoucnosti, přičemž zákazník je její múzou.

Mezinárodní cestovní a lifestylová značka TUMI dnes zahajuje kampaň s názvem „Vyrobeno pro vás od roku 1975" k 50. výročí svého založení. Společnost TUMI již půl století promyšleně navrhuje výrobky inspirované cestami svých zákazníků.

Kampaň značky, kterou zachytil renomovaný lifestylový fotograf Christopher Anderson a režíroval Nim Kyong Ran, zkoumá osobní vztah mezi nejoblíbenějšími předměty TUMI a lidmi, kteří je nosí. Kampaň působí jako okno do života našich zákazníků a vyzdvihuje všestranné vlastnosti zavazadel a batohů TUMI, zatímco se kolem nich odehrávají dynamické scény. Film byl natočen v nádherné destinaci Lisabonu v Portugalsku a sleduje soubor různorodých postav se stejně různorodým životním stylem, kteří nosí ikonické kolekce TUMI. K nim patří Alpha, Voyageur a 19 Degree, jež jsou již léta nadčasovými základními produkty značky.

„U příležitosti svého zlatého výročí jsme chtěli uctít ústřední kolekce, které byly základním kamenem značky TUMI – byly vytvořeny s cílem zdokonalit cestu našich zákazníků," řekl kreativní ředitel Victor Sanz. „Tento milník oslavuje budoucnost a zároveň zahrnuje to, co naši zákazníci na značce již více než 50 let milují nejvíce: dlouhou životnost, nenáročnost, funkčnost a nadčasovou krásu. V průběhu celého roku budeme pokračovat ve vývoji a inovacích a utvářet budoucnost cestovního a lifestylového designu."

Ve filmu se objevují nejikoničtější a nejprodávanější produkty TUMI: Alpha International Dual Access Carry-On a batoh Voyageur Celina, které ztělesňují charakteristickou kombinaci funkčnosti, odolnosti a skvěle vypracovaného designu značky TUMI. Příruční zavazadlo Alpha International Dual Access nabízí inovativní uspořádání a snadnou dostupnost, takže je ideální pro lidi, kdo jsou často na cestách, zatímco batoh Voyageur Celina kombinuje vyspělou estetiku s praktičností a je ideální pro každodenní použití nebo jako stylový společník na cesty.

Již 50 let vyrábí společnost TUMI prvotřídní produkty pro životní styl a cestování, které jsou určeny k tomu, aby cestovatelům na celém světě zpříjemňovaly cesty. Dnes má společnost TUMI více než 300 maloobchodních prodejen ve velkých městech a turistických centrech po celém světě. Stále rozšiřuje svůj záběr a dodává prvotřídní výrobky stále rostoucí komunitě podnikavých a činorodých lidí.

„Již 50 let se společnost TUMI soustřeďuje na své zákazníky a dodává jim výrobky, které přinášejí změnu a zlepšují jim zážitky z cestování," řekl ředitel společnosti TUMI Andrew Dawson. „Ať už se jedná o jednodenní výlet do města nebo let kolem světa, naším cílem je zdokonalit každou cestu. Naší silnou stránkou jsou naši lidé; jsme podnikaví a zapálení pro to, co děláme. Neustále pracujeme na inovacích – od technických materiálů až po funkční detaily – vždy s ohledem na svého zákazníka. Tento milník je oslavou našich úspěchů, ale také připravuje půdu pro další vývoj značky v příštích 50 letech a později."

Společnost TUMI bude v průběhu roku oslavovat své 50. výročí úžasnými novými produkty a kampaněmi s řadou globálních ambasadorů a přátel značky.

O společnosti TUMI 

Od roku 1975 vytváří společnost TUMI prvotřídní luxusní potřeby pro podnikání, cestování a výkon, které jsou navrženy tak, aby vylepšovaly, zjednodušovaly a zkrášlovaly všechny aspekty života na cestách. Spojujeme bezchybnou funkčnost s duchem vynalézavosti a jsme odhodláni umožnit cestování jako celoživotní partner podnikavých a činorodých lidí, kteří jdou za svými oblíbenými formami trávení volného času. Více informací o společnosti TUMI najdete na webu TUMI.com.

TUMI a logo TUMI jsou registrované ochranné známky společnosti Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.

Kontakty pro média TUMI

TUMI Jerad Hulse

Jerad.hulse@tumi.com

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Lajky nejsou hlasy

KOMENTÁŘ

Kdo chce uspět ve volbách, potřebuje získat co nejvíce hlasů mezi příslušníky nějaké jasně definované skupiny lidí, například občanů té či oné země. Tahle ...

00:08

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz