Jihlavanka expanduje a otevírá síť coffee-to-go kaváren

Jihlavanka expanduje a otevírá síť coffee-to-go kaváren 1
Partner News
Sdílet:

Praha 19. února 2025 (PROTEXT) - První kavárna Jihlavanka café v Praze na Palmovce přináší oblíbenou kávu a občerstvení s sebou za dostupné ceny

Značka Jihlavanka, nejprodávanější pražená káva v ČR, vstupuje na kavárenský trh. V Praze na Palmovce otevřela svoji první kavárnu, která nabízí širokou nabídku kávových nápojů a občerstvení s sebou za dostupné ceny. Chce tak navázat na úspěšné zahraniční koncepty a sítí coffee-to-go kaváren a kiosků zaplnit mezeru na trhu. Pomoci jí k tomu má vysoká známost značky, dobrý poměr ceny a kvality a pečlivý výběr lokalit s vysokou frekvencí zákazníků.

Jihlavanka má za sebou třicetiletou tradici a její podíl na trhu mleté kávy v objemu činí vysokých 55 %. Značka je synonymem pro poctivost, jednoduchost a výborný poměr ceny a kvality.

Jan Suchánek, generální ředitel společnosti Tchibo pro Česko a Slovensko, která značku Jihlavanka vlastní, k otevření Jihlavanka café uvedl: „Trend konzumace kávy mimo domov stále roste. Lidé si stále častěji dávají kávu v kavárnách nebo si ji berou s sebou. Naším cílem bylo vytvořit koncept, který umožní lidem na cestách vychutnat si kvalitní kávu za dostupnou cenu. Jihlavanka café jsme navrhli tak, aby oslovila nejen naše věrné zákazníky, ale i nové spotřebitele, kteří preferují espresso a mléčné kávové nápoje.“

Káva a občerstvení pro každého

Jihlavanka café se zaměřuje na jednoduchost a snadnou přípravu všech produktů. Láká na espresso za pouhých 29 Kč a širokou nabídku občerstvení, včetně unikátní nabídky populárních českých dukátků (buchtiček) se šodó, koblížků s různými náplněmi, koláčků a čerstvě upečených preclíků.

Kromě toho si zákazníci mohou vychutnat mléčné kávové nápoje i správně připraveného tradičního českého „turka“. Aby zvýšila frekvenci nákupů, bude Jihlavanka café pravidelně obměňovat cenově výhodné kombinace kávy a snacků.

Strategická lokalita

Palmovku, významný uzel městské veřejné dopravy, značka vybrala jako ideální místo pro první Jihlavanka café. Kavárna se nachází přímo na stanici tramvaje Palmovka a jen pár desítek metrů od výstupu z metra do ulice Zenklova, což zajišťuje vysokou frekvenci pohybu lidí. I přes kompaktní rozměry kavárny, pouhých 18 m² prodejní plochy, je díky prosklení a výrazným barvám nepřehlédnutelná.

Plány na expanzi

„Jihlavanka café přináší na český trh zcela nový druh kaváren. Pokud se osvědčí, plánujeme ještě letos otevřít několik Jihlavanka café v Praze i dalších větších městech. Chceme být flexibilní a přizpůsobovat se různým typům prostor, ať už jde o kamenné prodejny, prodejní okénka nebo stánky. Klíčovým faktorem pro expanzi budou vždy místa s vysokou frekvencí zákazníků, jako jsou rušné ulice, zastávky hromadné dopravy, nemocnice a nádraží,“ dodal Jan Suchánek.

 

Adresa Jihlavanka café: Zenklova 340/22, 180 00 Praha 8 – Libeň

Otevírací doba: PO–PÁ 6:30–18:00

 

Představení značky Jihlavanka

Jihlavanka je tradiční česká značka kávy. Její historie sahá až do roku 1958, kdy byla v Jihlavě otevřena balírna a pražírna kávy podle speciální receptury. Káva tehdy nesla označení B, které odkazovalo na název závodu Balírny obchodu. V roce 1991 výrobu koupila firma Tchibo a o dva roky později vznikla značka Jihlavanka. Název je odvozen od města Jihlava, kde se káva původně vyráběla.

Její silná chuť a výrazné aroma jsou přizpůsobeny preferencím českých zákazníků, což ji činí nejoblíbenější praženou kávou na českém trhu. Jihlavanka se pyšní hodnotami jako poctivost, jednoduchost a výborný poměr ceny a kvality. Díky těmto vlastnostem si získala srdce mnoha českých domácností a nyní se pod značkou Jihlavanka café vydává na cestu za svými zákazníky i mimo domov.

Více o kávě Jihlavanka na www.jihlavanka.cz.

 

Údaje o tržním podílu značky Jihlavanka vychází z dat NIQ RMS pro kategorii kávy na total trhu CZ; data v kg za posledních 52 týdnů končících datem 21. 4. 2024

 

Zdroj: Tchibo Praha, spol. s r.o.

www.tchibo.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Lajky nejsou hlasy

KOMENTÁŘ

Kdo chce uspět ve volbách, potřebuje získat co nejvíce hlasů mezi příslušníky nějaké jasně definované skupiny lidí, například občanů té či oné země. Tahle ...

00:08

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz