Některé developery zastavil covid. Getberg naopak staví podle plánu a posiluje zákaznickou podporu
KOMERČNÍ SDĚLENÍ
I když mnoho firem z oblasti developmentu a prodeje realit pandemie covid-19 a následná omezení výrazně zbrzdila či zastavila, developerská společnost Getberg funguje podle plánu. Stavby jejích aktuálních projektů jedou naplno a ztížení osobních prohlídek nahradila využitím moderních technologií, a ještě vyššího nasazení v zákaznickém servisu.
„Vidíme kolem sebe, že mnoho našich konkurentů složilo ruce do klína, smířili se s tím, že lidé nikam nechodí a čekají na lepší časy. Ty ale mohou přijít i za několik měsíců nebo ještě později. My v Getbergu máme prozákaznický přístup pevně zakotven v naší DNA, a proto hledáme řešení v individuálním přístupu a technologiích,“ říká Egor Khlebnikov, CEO developerské společnosti Getberg.
Stavby projektů G-Residence v Unhošti a East Gardens ve Strančicích jedou na plné obrátky a postupují dle dlouhodobého plánu. G-Residence navíc mílovými kroky směřuje k dokončení hrubé stavby. Stejně tak prodeje obou projektů pokračují, jak si developer vytyčil. Tomu pomáhá proaktivní individuální přístup ke každému zákazníkovi využívající videotechnologie, videokonference, digitální podepisování dokumentů a další technologické novinky, které umožňují efektivní komunikaci se zákazníky i přes omezení protipandemických opatření.
„Když zákazník chce poslat další fotografie, další video nebo se kdykoli spojit prostřednictvím videokonference, jsme mu plně k dispozici. K podepisování dokumentů bez fyzické přítomnosti nabízíme využívání digitálního podpisu. Každá překážky se dá překonat,“ dodává Khlebnikov.
Aby developer zákazníkům vyšel ještě více vstříc, snížil desetinásobně poplatek za rezervaci nemovitosti. „Hledali jsme, jak ještě můžeme zákazníkům vyjít vstříc, a proto jsme změnili systém rezervace nemovitostí. Před rezervační poplatek, který činí 250 tis Kč jsme vložili ještě jeden rezervační krok, předrezervační poplatek – vratných 25 tis. Kč, který platí do konce března.“