Karlovarský festival odtajnil nové logo. Optickou iluzi z černých pruhů
MFF Karlovy Vary
Letošní ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary se dočkalo nového loga, které již tradičně pochází z dílem Studia Najbrt. Mezinárodní filmový festival logo už umístil na Instagram i na své webové stránky.
Autor vsadil na minimalistickou optickou iluzi, skládající se z černých a bílých pruhů, které skrývají číslo ročníku. Reakce veřejnosti se liší, některým lidem z loga bolí oči.
Proč nakonec grafický designér a autor Jakub Spurný zvolil opticky poměrně náročné logo, nevysvětlilo studio ani organizátoři festivalu. Spočívá v tom, že části černých pruhů jsou na vybraných místech o něco tlustší, s odstupem pak vytváří číslo 54, což je ročník letošního karlovarského festivalu.
Studio Najbrt vyhotovilo pro filmový festival jubilejní 25. logo, s organizátory spolupracuje už od roku 1995. Reakce lidí na sociálních sítích se liší. Zatímco někteří chválí minimalistický a originální přístup, jiní si stěžují, že se na logo špatně kouká a bolí je z toho oči.