Reference od klienta netpromotion group s.r.o.: 1. místo WEBTOP100
Ocenění za web
- red,
Vítězem kategorie Obchod a služby B2B v nedávné soutěži WebTop100, která každoročně oceňuje nejlepší digitální marketingové projekty, se stal web pro Kubový s.r.o. realizovaný společností netpromotion group s.r.o. Řešení hodnotila odborná porota po stránce user experience, obsahu, grafiky a technického řešení.
Webová prezentace pro Kubový s.r.o., jejímž cílem je navést zákazníka k objednávce a pronájmu autojeřábu, získala v soutěži WebTop100 v kategorii Obchod a služby B2B prestižní 1. místo. Hodnocení provedla odborná porota složená z více než 50 odborníků na digitální marketing. „Výhra pro nás znamená především potvrzení správného směru naší tvorby a máme z ní velkou radost. Je skvělé dostat takové hodnocení od poroty složené z odborníků a prosadit se mezi velkým množstvím webů od velkých agentur. Takovéto recenze si opravdu ceníme,“ říká Michal Biel, vedoucí webového oddělení netpromotion group s.r.o. a dodává, že i nadále bude společnost setrvávat v pokoře a snaze o co nejlepší práci. Důležité je také zviditelnění firmy, pozitivní recenze a posilování jejího jména.
Se zákazníkem Kubovy s.r.o. začala společnost spolupracovat již na konci roku 2016. Web www.kubovy-jeraby.cz byl klientovi zrealizován na míru a bez použití šablony. Návrh podoby webu a user experience vytvořil Michal Biel, vedoucí webového oddělení. Důležitým bodem bylo uživatelské testování, díky kterému bylo možné dovézt web k co největší uživatelské přívětivosti. Responzivní frontendové řešení zpracoval kodér David Štrunc. Komunikaci a diskuze s klientem zajistila projektová manažerka Kristína Voľanská. Součástí týmů byl také SEO analytik Michal Mojžíš, který spolu s týmem copywriterů pracoval na textaci. Tým na projektu využil všechny své zkušenosti s tvorbou webů, grafikou a SEO analýzou. Web byl rozčleněn do šesti kategorií: úvod, autojeřáby, plošiny, reference, aktuality a kontakt.
Cílem webu je objednání autojeřábu nebo zvedací plošiny. Požadavkem klienta byla vysoká autenticita, a proto byly stroje focené a natáčené přímo v akci a záběry byly využité při tvorbě webu. Výsledkem projektu bylo navýšení návštěvnosti na 300 % té původní a podstatné zlepšení pozic dohledatelnosti, což posiluje pocit, že je firma ověřená.
„Je to první projekt, který jsme do soutěže WebTop100 přihlásili, a ihned jsme se těšili takovému výsledku. Zúročili jsme všechny naše zkušenosti, které jsme každý z nás dlouhou dobu nabírali, nicméně náš samotný webový tým je poměrně mladý. V dalších ročnících bychom na tento úspěch rádi navázali,“ dodává Michal Biel.
Soutěž WebTop100 je určena pro firmy v České republice, které mají zájem porovnávat svá digitální řešení a kampaně se svou konkurencí napříč místním internetem. Firmy zde mohou získat reference odborné poroty, hodnocení probíhá v rámci různých kategorií a také v rámci oboru podnikání. Soutěž organizuje agentura pro digitální marketing Sherpas, produkci zajišťuje společnost Internet Info.
Absolutním vítězem letošního 16. ročníku soutěže WebTop100 v kategorii Firemní web se stal Milan Škoda-FOTO, jehož firemní web zabodoval u odborné poroty a získal tak nejvyšší možné ocenění. Osobností digitálního marketingu roku 2017 je Filip Podstavec. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo v Národním domě na Vinohradech. Přihlásilo se celkem 222 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo na 60 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.