Školačka známá z reklamy si vzala život kvůli kyberšikaně

Oběť šikany

Školačka známá z reklamy si vzala život kvůli kyberšikaněNOVÉ 1
Svět
Echo24
Sdílet:

Australskou společnost šokovala sebevražda 14leté dívky známé z reklamy na klobouky. Amy „Dolly“ Everettová si podle svého otce vzala minulý týden život kvůli neupřesněné internetové šikaně. Jako osmiletá byla tváří kampaně propagující australské klobouky značky Akubra; ty nosil i filmový Krokodýl Dundee.

Tick Everett vyzval na facebooku ke zvýšení povědomí o šikaně. Pozornost věnovaná smrti jeho dcery má zabránit opakovaní podobných případů. Trapiče Amy vybídl, ať přijdou na její pohřeb, aby viděli „naprostou zkázu, kterou způsobili“.

„Jsme naprosto šokováni a rozrušeni, že odešla Dolly, dívka, kterou znáte z vánočních reklam,“ uvedla společnost Akubra na svém instagramu.

We are shocked and distressed to hear of the passing of “Dolly” - the young girl many of you will recognise from our past Christmas adverts. This beautiful photo was taken 8 years ago. Dolly chose to end her life to escape the bullying she was being subjected to. She was not even 15 years old. To think that anyone could feel so overwhelmed and that suicide was their only option is unfathomable. Bullying of any kind is unacceptable. It is abuse and it is time for us to stand up when we see any kind of bullying behaviour. Dolly could be anyone’s daughter, sister, friend. We need to make sure that anyone in crisis knows there is always someone to talk to. Be a friend, check up on your mates. Our hearts go out to Dolly’s family and friends. Amy ‘Dolly’ Everett 1.5.2003-3.1.2018 #stopbullyingnow #doitfordolly #justbekind

A post shared by Akubra Hats Official (@akubraofficial) on

Firma Akubra, jejíž klobouky jsou jedním ze symbolů australského života, tím vyzvala k boji proti šikaně. „Dolly mohla být dcerou, sestrou, přítelkyní kohokoli,“ poznamenala Akubra na facebooku.

Pětina australských dětí uvádí, že se v minulém roce stala obětí šikany. Obecná sebevražednost v Austrálii klesá, ve věkové skupině 15 až 24 let ale v posledních letech stoupá.

Čtěte také: Příběh šikanovaného školáka, který se bojí jít na oběd, vidělo 19 milionů lidí

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články