Ocenění pro nejúspěšnější obchodní značky roku 2017 si odneslo 60 značek i Karel Gott

Czech Superbrands

Ocenění pro nejúspěšnější obchodní značky roku 2017 si odneslo 60 značek i Karel GottNOVÉ
Vítězové Czech Superbrands 2017. Foto:

Czech Superbrands

1
Ekonomika
Echo24
Sdílet:

Projekt Czech Superbrands ocenil nejúspěšnější obchodní značky pro rok 2017. Právo užívat pečeť kvality Superbrands si odnesla šedesátka značek. Byl mezi nimi například Kaufland, Astrid Sun, Dedra, Favorit, Marlenka, Mastercard, Mountfield nebo Potrefená Husa. V kategorii SUPERSON – Superbrands Osobnost získal ocenění zpěvák Karel Gott.

Právo užívat pečeť kvality Superbrands si během galavečera Superbrands Tribute Event odneslo 60 značek, z nichž 44 získalo titul Consumer Superbrands a 16 titul Business Superbrands. Honorary Superbrand 2017 získala Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu pro nevidomé, a Social Media Czech Superbrands 2017 Award si odnesla značka Pilsner Urquell.

Projekt Czech Superbrands má v České republice už pětiletou tradici. Jeho smyslem je vybrat mezi více než milionem značek registrovaných na našem trhu ty nejúspěšnější a umožnit jim prostřednictvím PR a mediální kampaně ještě větší zviditelnění. Oceněné značky zapojené do programu mohou zároveň využít řady analýz, výzkumů či konzultací, které jim poskytují partneři Czech Superbrands, a získat díky nim další výhody pro svůj byznys. Zařadit se mezi Superbrands však mohou jen ty nejlepší značky, které musí projít nezávislým tříkolovým poměřováním napříč desítkami kategorií, přičemž je brán zřetel například na obchodní výsledky, odborný pohled komise expertů Brand Council nebo v případě B2C značek na spotřebitelský průzkum.

„Program Czech Superbrands rok od roku nabývá na síle. Nejen že roste počet značek, které se do programu každoročně zapojují, ale roste i celkové povědomí o ocenění a mezinárodním programu Superbrands. To potvrzuje i řada spotřebitelských výzkumů, které si necháváme průběžně zpracovávat. Obojí je pro nás důkazem, že se program Superbrands v ČR etabloval a má své opodstatnění,“ říká Mgr. Roman Sovják, ředitel programu Superbrands pro Českou republiku.

V kategorii SUPERSON – Superbrands Osobnost roku letos vybíralo 3 tisíce respondentů z nominací odborné poroty. Letošním držitelem titulu se nakonec stal zpěvák Karel Gott. „Do řady mých vzácných ocenění tak přibyla další významná trofej, kterou budu s hrdostí každý den leštit. Děkuji za prestižní ocenění Superbrands Osobnost roku 2017, které je pro mě velmi zavazující,“ komentoval své vítězství Gott.

Čtěte také:

Nejodpovědnějšími firmami roku jsou KPMG Česká republika a ZOD Brniště

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články