Rhodos pošestnácté ocenil nejlepší firemní image
Nejlepší značky
Šestnáctý ročník soutěže RHODOS – cena za image zná své vítěze. Křišťálové sošky si odnesou významní globální hráči, ale také české značky, které se nenechaly v silné mezinárodní konkurenci zahanbit.
Ceny se rozdávaly v sedmi základních kategoriích. Z původních tuzemských firem zabodovaly Hamé, Škoda Auto, Kofola, Globus nebo Alza. Umístily se také velké mezinárodní značky jako Google a O2. Udělena byla také cena veřejnosti. Čtyři z oceněných firem obhájily obhájily své loňské vítězství.
Jména vítězů 16. ročníku prestižní soutěže byla zveřejněna v úterý 14. října 2014 na slavnostním galavečeru v Kaiserštejnském paláci na Malostranském náměstí. Firemní image v rámci tohoto projektu hodnotil reprezentativní panel více než 300 českých i zahraničních vrcholových manažerů působících v České republice.
Ocenění byla udělena v následujících kategoriích:
RHODOS – cena za image se uděluje od roku 1997. Žebříček firem s nejpůsobivější image je sestaven na základě reprezentativního průzkumu. V něm jsou vrcholoví manažeři požádáni, aby spontánně jmenovali pět firem z vybraných oborů a ohodnotili, nakolik jmenované firmy splňují jednotlivé parametry, které nejlépe vystihují image firem v daném oboru. Soutěž vyhlašuje občanské sdružení Rhodos – firemní image.