Vychází letní číslo magazínu Hrot: S příběhem Lasvitu i tropickými ráji, v nichž vás pohostí Češi

Vychází letní číslo magazínu Hrot: S příběhem Lasvitu i tropickými ráji, v nichž vás pohostí Češi
Titulní stránka letního čísla magazínu Hrot. Foto: Hrot
1
Ekonomika
  • Hrot
Sdílet:

Hledáte inspiraci na léto, které bude nejen prozářené sluncem, ale také naplněné neutuchajícím objevováním či obohacujícími příběhy? Pak si nenechte ujít druhé číslo stylového magazínu Hrot!

Lucie a Leon Jakimičovi stvořili první český globální lovebrand. Jejich Lasvit dává světu světlo a oni dva jsou po zásluze hlavními hvězdami druhého čísla tištěného magazínu Hrot, který vychází už teď ve středu 26. června. Jak o značce přemýšlejí a kam ji chtějí dále posunout? Přečtěte si exkluzivní rozhovor.

Navíc je tady léto a s ním sezóna cestování, voňavých dálek a příjemného odpočinku. Co se proto začíst do vyprávění o Češkách a Češích, kteří tvoří své soukromé vesmíry v tropických rájích, nebo se hlouběji zamyslet nad celosvětovým turistickým průmyslem?

Hrot je prémiový měsíčník pro novou generaci českých podnikatelů, který se zaostřuje na trendy ze světa byznysu, networkingu a kreativity. Nabízí exkluzivní rozhovory s úspěšnými osobnostmi, inspirativní příběhy a praktické rady, jak dosáhnout svých cílů. Roční předplatné získáte zde.

V novém čísle najdete:

Rozhovor z obálky: Leon a Lucie Jakimičovi jsou manželský pár, který ze sklárny Lasvit vytvořil první český lovebrand a prémiovou globální značku
Byznys v ráji: Na návštěvě u Čechů, kteří změnili život, usadili se na druhém konci světa a těší se na hosty svých unikátních turistických resortů
Esej: Dan Deyl píše o vzestupech a pádech globálního turismu i o tom, že je celé odvětví v nejlepší kondici za poslední půlku dekády
Startupy & cestování: Jak unikátní česká platforma Worldee propojuje turisty s komunitou místních průvodců a o tvůrcích aplikace Placehunter, která mapuje top výletní místa ve střední Evropě
Smělý cíl, jak žít déle: Odmítla nabídku Applu stát se jeho designérkou. Eva Kuttichová vyslyšela větší výzvu. V pětadvaceti spoluzaložila startup, který má prodloužit lidem život ve zdraví o deset let
Horečku jménem Vary: Tvůrci vizuální identity karlovarského filmového festivalu Aleš Najbrt a Jonatan Kuna v rozhovoru líčí, jak náročné je skoro třicet let rok co rok přicházet s něčím novým. Nový Hrot přináší také velkou fotostory s nejlepšími momenty z nedávných ročníků podle dvorního fotografa festivalu Michala Čížka
Komentáře: Pohled renomovaného ekonoma Miroslava Zámečníka na ruské snahy nevzdat to v Evropě se zemním plynem či připomínku toho, jaké triky na nás vymýšlí Airbnb
City Heroes: Po stopách pražských restaurací a podniků, které voní dálkami a exotikou
Styl & design: Pavlína Miklasová o značce plavek Plove. Dále si můžete přečíst, kdo navrhl jedinečnou chatu u Vltavy, a pobýt s námi na návštěvě v prvním českém arthubu
A mnoho dalšího!

Hrot vychází na papíře šetrném k životnímu prostředí a je ideálním magazínem pro ambiciózní lidi, kteří chtějí dosáhnout svých cílů. Pro kreativní duše, které hledají inspiraci. Pro milovníky luxusu a krásných věcí. A hlavně pro všechny, kteří chtějí žít naplno a užívat si život.

Hrot – Vaše cesta na vrchol!

Roční předplatné získáte zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz