Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci
KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Úspěšná diskuzní platforma Eshopista mění svůj formát. Od podnikatelských příběhů se posouvá ke konkrétním, aktuálním tématům, která pálí nejen odborníky z e-commerce. Reaguje tak na zpětnou vazbu návštěvníků a vývoj digitálního trhu.
Kromě konkrétních příkladů z praxe nabídne pohled experta, speciálního hosta večera a duel, v rámci něhož dojde na přímou konfrontaci.
„Od účastníků konferencí víme, že si vybírají, kterou akci navštíví, s ohledem na přínosy získaného know-how. Trh e-commerce se velmi rychle vyvíjí a každá jeho oblast vyžaduje specifické znalosti, proto jsme se rozhodli celý koncept změnit,“ vysvětluje hlavní koordinátor akce Ondřej Klega z pořádající firmy Acomware.
Pořadatelé plánují prostřednictvím nového formátu přispět více pohledy na konkrétní téma. Na konferenci proto vystoupí nejen zástupci známých e-shopů, aby představili vlastní řešení či případovou studii, ale také experti z oboru, kteří téma rozvinou a doplní o své tipy a postřehy. V duelech pak dojde na konfrontace: střetávat se budou například hlediska malého a velkého e-shopu nebo názory experta a inhouse manažera.
Doposud fungovala platforma spíše jako sdílení příběhů z různých oblastí podnikání v e-commerce. Představitelé úspěšných značek v rámci konference odhalili marketingové a prodejní strategie, podělili se o zajímavé tipy, ale i své slepé uličky a prohrané bitvy.
„Eshopista je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí, jež se koná na pravidelné bázi. Za největší výhodu považuji to, že se tu vídáme s našimi klienty a poznáváme nové lidi z oboru e-commerce. Pravidelně zde čerpáme know-how od odborníků a největších profíků,“ pochvaluje si akci Adéla Mrázková z Bidding Tools.
V loňském roce si například návštěvníci vyslechli, jak rozjížděli e-shop jedni z nejmladších úspěšných podnikatelů, nebo třeba to, jak se majitelé firem snaží vrátit slávu tradičním značkám Merkur, Prim či Favorit. Během 4 let, kdy Acomware konferenci pořádá, tu o svém podnikání promluvili mimo jiné představitelé Alzy, Slevomatu, Notina, Mitonu, Mall.cz, Martinus.sk nebo Zootu. Celkem platforma hostila 87 spíkrů, kteří se podělili o své příběhy na 25 akcích.
„Eshopista si během svého působení vybudoval silnou pozici v oboru e-commerce. Je to odborná a zároveň společenská událost, protože se tu setkávají majitelé e-shopů, dodavatelé i odborná veřejnost. I nadále chceme přinášet aktuální témata, reagovat na vývoj trhu, vytvářet prostor pro networking a pomáhat tak rozvíjet českou e-commerce,“ doplňuje David Vurma, výkonný ředitel Acomware.
Pátý ročník Eshopisty zahájí 11. října konference s tématem logistika, expedice a zákaznická zkušenost. Obsahovým garantem tohoto večera bude Zásilkovna.cz. O svých zkušenostech promluví například Tomáš Čupr z Rohlik.cz, Martin Kasa z Pilulka.cz nebo Juraj Čadecký z firmy Fatcool, která působí na mezinárodním trhu.
Další tři tematické akce Eshopisty, na něž se návštěvníci mohou těšit příští rok, se budou věnovat těmto oblastem: Technologie v e-commerce a trendy v roce 2019; HR, lidé a management, brand na trhu práce; Budování značky v e-commerce, rebranding a redesign.