CoolCola, Fancy či Street. Náhražky limonád neuspěly, Rusové je kupují méně
RUSKÉ NÁHRAŽKY
Náhražky sladkých nápojů značek Coca Cola, Pepsi či Sprite Rusko neokouzlily. Prodej limonád se tam snížil o 5,5 procenta za dva měsíce. Náhražky jako je CoolCola, Fancy či Street představila na trhu ruská firma Očakovo.
Sales of soda in Russia decreased by 5.5% in 2 months
— NEXTA (@nexta_tv) July 25, 2022
Due to the withdrawal of foreign brands such as Coca-Cola, Pepsi and Sprite, Russia is forced to make domestic analogues, but Russians don't want to buy Cool Cola, Fancy and Street - substitutes for American brands.
📰Forbes pic.twitter.com/EGa3jwB5ma
Od března, kdy společnost Coca-Cola zastavila v Rusku svou činnost, se tyto tři přední světové značky limonád na ruských pultech téměř nevyskytují. Výrobky firmy Coca-Cola jsou sice v některých obchodech stále k dostání, ale jejich ceny se zvýšily přibližně o 200 procent.
Předstírání a faleš jako podmínka současné kultury
OBRANA UMĚNÍ S ROGEREM SCRUTONEM
Firma Očakovo, která funguje od roku 1978 a vyrábí mimo jiné tradiční ruský kvas, nízkoalkoholický medový nápoj medovucha a další produkty, v prohlášení uvedla, že její CoolCola má „kultovní příchuť kokakoly“. Lahve CoolColy, Fancy s příchutí pomeranče a Street s citronem a limetkou jsou navíc navržené tak, aby vzhledem připomínaly své světové protějšky.
„Putin je největší zločinec od časů Adolfa Hitlera“
BÝVALÝ KOMISAŘ PRO ENERGETIKU OETTINGER
Tato firma ale není jediná, která doufá, že se jí podaří profitovat na stažení společnosti Coca-Cola z ruského trhu. Společnost Slavda Group sídlící na ruském Dálném východě v dubnu uvedla na trh nápoj nazvaný Grink Cola a firma Syktyvkarpivo v severoruské Komiské republice v květnu představila svou značku limonády Komi Cola.