M2C představuje e-Reception – elektronickou recepční
Na konci loňského roku představila společnost M2C svou technologickou novinku – e-Reception. Jde o unikátní technologii s non-stop provozem, která výrazně zefektivní obslužnost budov. „Na základě potřeb našich klientů jsme vyvinuli produkt, který lze snadno uzpůsobit pro různá využití v objektech všech možných zaměření. Zejména v administrativních budovách s vysokou frekvencí návštěv tato technologie výrazně usnadní a zrychlí jejich registraci. Ohlášení i navigaci na požadovanou schůzku. Jde o platformu, jejíž funkce lze dále rozvíjet a modifikovat na základě individuálních požadavků klienta,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C.
Elektronickou recepční lze mimo jiné využít jako kiosek na vjezdech do logistických areálů, hotelový check-in, pro výdej benefitních karet a dárkových poukazů v obchodních centrech nebo registraci pacientů na soukromých klinikách.
Základní komunikační platformou e-Reception je velký dotykový displej, prostřednictvím kterého návštěvník zvolí důvod své návštěvy a robot ho poté naviguje dále. Technologie naskenuje a následně ověří pravost požadovaného dokladu. V případě dopředu sjednané návštěvy načte QR kód, který je zaslán formou MMS nebo emailem. Návštěvníkovi vydá přístupovou kartu pro vpuštění do objektu. V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem.
„Na elektronické recepční klienti nejvíce oceňují jednoduché a intuitivní ovládání, přehledný dotykový display, funkčnost 24/7 a možnost customizace dle jejich požadavků. Navíc řeší problém s nedostatkem pracovních sil“ říká Šárka Ašerová, Sales Project Manager M2C a dodává.
„Za zmínku stojí rovněž podpora pomocí videokomunikace s operátorem Dohledového centra M2C Space. Elektronická recepční přináší klientovi úsporu času a finančních nákladů, výhodou je možnost dlouhodobého pronájmu a rychlá návratnost investice.“
Také je nutno podotknout, že e-Reception si za poslední rok prošla řadou inovací a vylepšení, které především ulehčují využívání produktu a celého systému ze strany uživatelů. Na zařízení přibyly navigační led pásky, které pomáhají nasměřovat návštěvníka ke konkrétní požadované činnosti jako jsou skenování QR-kódu, skenování dokladu totožnosti nebo odebrání vydané přístupové karty.
Kiosek e-Reception je taktéž vylepšený o nový typ čtečky dokladů, která je přizpůsobena pro jednodušší používání. Nájemci budovy, kteří mají e-Reception, se v současnosti mohou těšit z příjemného uživatelského rozhraní, pomocí kterého mohou spravovat své pozvánky, vést si statistiku návštěvníků nebo přijímat videohovory přímo ze zařízení e-Reception. A to všechno za pomoci aplikace v mobilním telefonu nebo pomocí webového rozhraní.