Jurečka jako „malý“ Babiš

Jurečka jako „malý“ Babiš 1
Blogy
Viliam Buchert
Sdílet:

Pokud jde o výmluvnost, tak máme ve vládě dva skutečné mistry světa. Ministra financí Andreje Babiše, který říká cokoli a kdekoli, odpovídá pro média za ANO v podstatě na většinu věcí. Mnohdy se plete nebo si vymýšlí, pak řekne, že to tak není a jede se dál. Co u něj platí a co ne, vlastně nevíme. Druhým „sypačem z rukávu“ je lidovecký ministr zemědělství Marian Jurečka.

Ten hovoří také rád, ale často neodpovídá na položené otázky. Prostě jen mluví a mluví. Jistě, v politice to může být i přednost. Pokud se u toho ovšem nedoběhnete sám.

První místopředseda KDU-ČSL má na webu strany u představení své osoby motto: „Kdo chce, hledá způsoby, kde nechce, hledá důvody.“ To je přesné!

Jurečka není například schopen už přes dva roky uspokojivě odpovědět na zásadní otázky kolem potravin. Proč stejní výrobci u nás prodávají naprosto stejné potraviny, ale v nižší kvalitě či jiném složení než v Německu? To nebude jen tím, že Češi chtějí všechno levně, protože v Německu jsou v supermarketech některé lepší potraviny dokonce levnější. Jurečka se neustále ohání tím, že máme přece dávat přednost českým potravinám. Proč ne. Jenže naši producenti právě kvůli takovým ministrům jako je Jurečka, začali dodávat i průměrné výrobky, jenže chtějí za ně vysokou cenou pouze proto, že je označí jako „české“. To není  v některých případech synonymum kvality.

Marian Jurečka se na první pohled tváří, že je ve všech směrech aktivní. Jedna moje známá mu proto na jeho facebookový profil poslala před časem zdvořilé dotazy, jak že to s tou kvalitou u nás prodávaných potravin je. Nevím, zda si ministr svůj profil spravuje sám, podle odpovědí by se na to dalo usuzovat. Jenže dotaz na kvalitu prostě smazal. Budou ale jistě následovat další. Bude je pořád mazat?

Bohužel od ministra zemědělství se přitom dají očekávat jen odpovědi babišovského typu – na něco jiného a o něčem jiném. Metoda: Zamluv to.

Pak nezbývá, než se ptát: Koho vlastně v Poslanecké sněmovně Jurečka zastupuje? Své voliče, nebo nějaké výrobce? U toho bych mu připomenul jeho logo: „Kdo chce, hledá způsoby, kde nechce, hledá důvody.“ Tak, tak, svatá pravda…

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články