Blíží se třetí vlna EET. Fundlift představil aplikaci Malá pokladna
Crowdfounding
Zbývající dvě vlny zavádění elektronické evidence tržeb (EET) plánované na první polovinu příštího roku s sebou přinesou povinnou evidenci pro řadu malých podniků a živnostníků, kteří ve svém provozu nepotřebují klasickou pokladnu. Chytré, jednoduché a levné řešení elektronické evidence tržeb nabízí společnost Malá pokladna s.r.o., která plánuje maximálně využít nadcházející příležitosti a oslovit co největší počet nových klientů. Na platformě Fundlift nyní společnost poptává financování na marketing ve výši 2 milionů korun výměnou za dvouleté konvertibilní investiční certifikáty s úrokovou sazbou 10 % p.a.
Malá pokladna poskytuje službu pro evidenci tržeb podniků, které nepotřebují klasickou pokladnu ve svém provozu. Společnost nabízí jednoduchou mobilní aplikaci pro Android i iOS. Ta je cílena zejména na ty, kteří před zavedením EET pokladnu v provozu nepotřebovali a v současné době řeší otázku povinnosti EET. Malá pokladna je navržena přesně podle zákona o evidenci tržeb, splňující všechny požadavky ministerstva financí. Na trhu je výjimečná především díky kombinaci levného, jednoduchého a rychlého způsobu evidence tržeb.
„Malá pokladna nevyžaduje nákup žádného zařízení, majitel ji může nainstalovat na vlastní telefon a tablet nebo na zařízení zaměstnanců. Odpadá také potřeba tiskárny, neboť s aplikací dodáváme takzvané „kasabločky“, což jsou trhací bločky s předtištěnými unikátními kódy, na základě kterých si zákazník v případě zájmu vyzvedne elektronickou účtenku na internetu nebo si ji nechá zaslat jako SMS,“ říká František Havlín, jednatel Malé pokladny.
Na rok 2018 jsou naplánovány dvě poslední vlny registrací (3. a 4.), po kterých bude již EET povinná pro všechny podnikatelské segmenty. Malá pokladna se zaměřuje právě na podniky a podnikatele, kterých se budou týkat tyto dvě vlny, tedy všechna svobodná povolání jako např. lékaři, právníci, účetní, ale také autoservisy a především všichni ostatní živnostníci, včetně řemeslníků, výrobců a zpracovatelů nejrůznějších materiálů a osob poskytujících osobní služby typu kosmetiky či kadeřnictví. Ti všichni doposud většinou žádnou pokladnu nevyužívali a budou hledat řešení čistě kvůli legislativním opatřením, přičemž komplexní pokladní systém s tiskárnou by jim byl na obtíž.
„Malá pokladna je produkt otestovaný rokem provozu v celém Česku, který se nyní chystá vytěžit příležitost v podobě zbývajících vln zavádění EET. Dle odhadů by se mělo jednat o trh čítající zhruba 300 tisíc subjektů, který je ze 70 procent nesaturovaný. Malá pokladna očekává, že se jí podaří získat 2 – 3 procenta cíleného trhu, což pro společnost představuje velký růstový potenciál,“ uvádí CEO Fundliftu Radek Musil.
Účelem emise certifikátů prostřednictvím Fundliftu je získání finančních prostředků na marketingovou kampaň, která bude mít za cíl maximálně využít dvou plánovaných vln EET v první polovině roku 2018. Vzhledem k tomu, že se Malá pokladna specializuje na živnostníky a podnikatelské subjekty, kterých se budou týkat zbývající dvě vlny zavádění EET, společnost vidí v této příležitosti velký potenciál pro růst a cíleným marketingem se bude snažit o získání co nejvíce nových klientů