Startuje KPMG Data Festival. Datoví nadšenci mohou dorazit na workshopy Škody nebo IBM

DATA FESTIVAL

Startuje KPMG Data Festival. Datoví nadšenci mohou dorazit na workshopy Škody nebo IBM
KPMG Data Festival. Foto: KPMG
1
Domov
Sdílet:

Vysoká škola ekonomická (VŠE) v Praze hostí v pátek 6. října další ročník KPMG Data Festivalu, který má veřejnosti i nadšencům představit novinky a aktuálními trendy z oblasti datové analytiky. Akce nabízí program s řadou témat o využití dat, ať už jde o AI, BI, Data Science či Machine Learning a podílí se na něm firmy jako Škoda Auto, Česká spořitelna, ČSOB, Sazka nebo Livesport. Zájemci se stále mohou přihlašovat na www.kpmgdatafestival.cz, vstup je zdarma.

Podtématy letošního, už šestého ročníku jsou Démoni AI a GPT, 50 odstínů datové šedi a Záhada datového skladu. Akce nese podtitul Tajemství datového podsvětí a proběhne v Rajské budově VŠE.

„Data Festival jsme vytvořili před sedmi lety za účelem popularizace datové analytiky. Jeho cílem je seznámit všechny datové nadšence s různou úrovní znalostí s aktuálními tématy, kterými se dataři ve startupech i velkých firmách aktuálně zaobírají. Letos tak mnoho přednášek a workshopů nevynechá téma umělé inteligence, které v posledních měsících rezonuje nejen v datařských kruzích. Já sám se ze všeho nejvíc těším na soutěž Peklo vizualizace, kterou pro účastníky chystáme poprvé,“ říká zakladatel festivalu Ota Novotný.

Vedle hlavního partnera KPMG se na akci jako další partner podílí Škoda Auto, který v rámci workshopu představí Big Data nástroj Splunk. Komerční banka pak coby technologický partner pohovoří o komunikaci s klienty pomocí chatbotů, voicebotů a e-mailbotů, a hlavní partner ČSOB odhalí, jak lze využít umělou inteligenci k prevenci praní špinavých peněz. Mezi dalšími partnery se letos objeví Addvery, Billigence, Česká spořitelna, FEG, IBM, Livesport, Raiffeisenbank, Newton Media a Sazka. Celkem se na programu festivalu bude podílet více než 40 společností.

„Jsme nadšení z rostoucího zájmu o KPMG Data Festival ze stran firem i účastníků. Mám radost z vracejících se hostů, což je pro nás potvrzení, že jdeme správnou cestou. Zároveň mě těší zájem nových společností, díky kterým je program akce mimořádně pestrý. Chystáme také spoustu novinek a věříme, že opět překonáme počet registrací a snad i očekávání všech návštěvníků,“ uvádí ředitelka festivalu Kamila Rychtaříková.

Poprvé v rámci akce proběhne soutěž o „nejpekelnější vizualizaci“, které se mohou všichni zúčastnit v roli soutěžících i porotců. Další novinkou je pak využití inovativní eventové platformy Happenee, na které se účastníci mohou registrovat na jednotlivé workshopy.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články