Společnost O2 postihl další výpadek sítě, lidé měli problém s voláním i mobilním internetem
VÝPADEK SÍTĚ
Společnost O2 postihl částečný výpadek mobilní sítě, několik hodin nefungovala ani zákaznická linka. Někteří zákazníci měli problém s mobilními daty, volání někdy doprovázely poruchy. "Aktuálně optimalizujeme výkon naší sítě, aby fungovala co nejlépe. V průběhu prací může krátkodobě trvat sestavení hovorů trochu déle nebo docházet k občasnému snížení rychlosti načítání dat," uvedla po poledni společnost O2.
Web Vypadky24.cz, kam lidé mohou hlásit výpadky či problémy se službami operátorů, eviduje dnes přes dva tisíce hlášení napříč ČR, nejčastěji z Prahy, Brna, Plzně, Olomouce či Hradce Králové. Lidé si stěžovali na výpadky mobilního i pevného internetu a volání.
Někteří zákazníci O2 měli krátkodobé problémy s mobilním internetem a voláním už ve čtvrtek. Podle O2 byly příčinou práce na nápravných opatřeních v souvislosti s rozsáhlým pondělním výpadkem, jehož příčinou byla softwarová chyba v centrální části sítě operátora. O2 to uvedla ve vyjádření.
Hlavní příčinou pondělní zhoršené dostupnosti mobilních služeb O2 byla softwarová chyba v centrální části sítě operátora, uvedla společnost O2 ve vyjádření. Výpadek se podle ní dotkl zhruba třetiny z více než pěti milionů jejích zákazníků. Hlasové a datové služby byly nedostupné zhruba tři hodiny. Operátor dá jako omluvu všem zákazníkům poukaz na nákup mobilů nebo příslušenství v hodnotě 300 korun.