Přijeďte k nám, láká Česko i přes covid vánočním spotem na Times Square

PODPORA CESTOVNÍHO RUCHU

Přijeďte k nám, láká Česko i přes covid vánočním spotem na Times Square
Vánoční kampaň na Times Square. Foto: CzechTourism
3
Domov
Echo24
Sdílet:

Česká agentura CzechTourism spustila ve Spojených státech vánoční reklamní kampaň, která představuje krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě tuzemska v příštím roce. Vánoční video s mottem ‚Uvidíme se v roce 2021‘ běží od 7. prosince na jedné z nejsledovanějších amerických televizí ABC TV a na velkoplošné obrazovce Times Square v New Yorku.

„Umístění vánočního videa spolu s fotografiemi z České republiky na Times Square je v tomto období poměrně unikátní příležitost. Vzhledem k pandemii COVID jsou totiž na Times Square momentálně pouze Newyorčané nebo američtí turisté. Tedy přesně ti, na které cílíme,“ komentuje kampaň Michaela Claudino ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism USA a Kanada, které kampaň ve Spojených státech amerických připravilo.

 

Vánoční kampaň má být cílena především na to, aby se Česko jako turistická destinace udrželo v podvědomí amerických turistů, řekla deníku Echo24 mluvčí CzechTourism Ivana Vejvodová. „Americký trh je jedním z nejdůležitějších zámořských trhů a Česká republika bojuje o své místo na něm a o tyto turisty už nyní,“ míní Vejvodová. „Tato kampaň je součástí globální kampaně, která poběží od příštího týdne,“ uvedla. Poptávka po propagaci na vzdálených trzích i v této době byla podle ní byla jak ze strany českých regionů, tak od podnikatelů.

„Vítáme aktivity agentury CzechTourism na americkém trhu, které jsou zaměřené na podporu příjezdového cestovního ruchu a jsou v naprostém souladu s našim cílem o co nejrychlejší obnovu přímých leteckých spojení z USA.

Ředitel leteckého obchodu Letiště Praha připomíná, že tyto aktivity jsou v naprostém souladu s cílem pražského letiště, které se snaží o co nejrychlejší obnovu přímých leteckých spojení z USA. „Tento trh je pro pražské letiště prioritní, a to nejen s ohledem na velký potenciál, ale také z pohledu udržitelného turismu v budoucích letech. Právě z USA k nám míří turisté se skutečným zájmem o poznávání České republiky a její kultury, kteří zde zůstávají delší dobu, využívají oficiálních hotelů a mají vyšší finanční rozpočet. Na letecká spojení, která budou generovat právě takový typ turismu, se chceme po odeznění aktuální krize zaměřit a na jejich rozvoji s agenturou CzechTourism dále spolupracovat,“ řekl Jaroslav Filip.

Kampaň s rozpočtem 3 miliony korun cílí především na obyvatele New Yorku a Los Angeles, odkud do Evropy tradičně přijíždí nejvíce turistů. Má být součástí globální kampaně s rozpočtem 27 milionů korun a trvat má do konce roku.

V roce 2019 navštívilo Česko podle agentury CzechTourism 584 tisíc turistů z USA, kteří v tuzemsku nejčastěji stráví 3-4 noci a zajímají se o památky a během své dovolené rádi navštěvují také regiony. V průměru u nás turisté ze Spojených států utratí 1400Kč/den, dalších 3000 Kč/den utratí před cestou například za letenky a ubytování.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články