Ten, který měl nastoupit, nenastoupil. Odbor komunikace na zdravotnictví bude dál bez ředitele
KOMUNIKACE VLÁDY
Odbor komunikace na ministerstvu zdravotnictví, který má na starost komunikační strategii kolem pandemie koronaviru, bude dál bez ředitele. Ten by měl přitom za úkol vedení zaměstnanců a komunikaci ministerstva s veřejností. Uchazeč, který měl na pozici nastoupit na základě výběrového řízení do své funkce od 1. března, nenastoupil. Informaci deníku Echo24 potvrdila mluvčí ministerstva Barbora Peterová.
"Na základě výběrového řízení na místo ředitele odboru komunikace byl vybrán nejvhodnější uchazeč, s jehož nástupem počítáme k 1. březnu," vyjádřila se minulý týden Peterová pro Českou televizi.
K nástupu nového ředitele však nedošlo. "Bohužel jsme včera obdrželi informaci od dotyčného uchazeče, že na své místo nenastoupí. Jedná se o osobní rozhodnutí jedince, jež nemáme možnost dále nijak ovlivnit a ani nám nepřísluší komentovat důvody, jež dotyčného k tomuto rozhodnutí vedly. Fungování odboru komunikace je však i nadále zajištěno a další kroky týkající se vedení tohoto odboru budou nyní součástí interního řešení," řekla mluvčí ministerstva zdravotnictví pro deník Echo24.
Ministerstvo zdravotnictví vyvěsilo inzerát na ředitele či ředitelku odboru komunikace s veřejností na začátku leda. "Co se týče komunikační kampaně, tak určitě něco bude bez ohledu na nástup nového ředitele, tedy určitě nebudeme s další prací na kampani čekat až na nástup nového ředitele odboru,“ uvedla v lednu Peterová. Resort podle ní úzce komunikuje s úřadem vlády.
Podle inzerátu se má ředitel podílet na "tvorbě a realizaci komunikační strategie covid-19." Má mít také za úkol vedení zaměstnanců, zpracování vnější i vnitřní komunikace ministerstva se schopností vytvářet a řídit PR strategie.