Echo má nový předplatitelský systém, vznikl za přispění NFNZ
ZA PODPORY NFNZ
Vydavatelství Echo Media spustilo nový systém předplatného, který lépe reflektuje technologický vývoj i komfort předplatitelů. Vývoj nové verze systému Tony podpořil Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ).
Vznik moderního předplatitelského systému Tony, jehož předností je správa digitálního a tištěného předplatného, zafinancovalo vydavatelství Echo Media před pěti lety. Systém zajišťuje obsluhu eshopu, správu předplatitelů a exporty dat k distributorům tištěné podoby Týdeníku Echo. V průběhu času se osvědčil, dnes ale potřebuje v souladu s obecným technickým vývojem a rozšiřujícími se potřebami klientů vybavit širším portfoliem řízených automatických a poloautomatických služeb zlepšující vydavateli práci se zákazníkem, umožňující zvyšovat výnosy z prodeje ale i komfort čtenářů.
Vzhledem k tomu, že situace ohledně inzerce v tištěných médiích je nejistá a tu internetovou ovlivňují dominantními hráči jako Facebook a Google, vydavatelství se chce zaměřit především na prodej samotného obsahu. Ukazuje to i aktuální vývoj ovlivněný koronavirovou pandemií, kdy propady inzertní příjmů se Echo Media dařilo úspěšně vyrovnávat právě prodejem předplatného a dalších produktů vydavatelství jako jsou například knihy nebo časopisecké speciály.
Nový systém přinesl zlepšení péče o současné předplatitele, tedy zvýšení komfortu obsluhy. V rámci nabídky vydavatelství je klíčové také předplatné „na zkoušku“. Vyšší interní komfort obsluhy klientů přinesly i jednodušší editace šablon emailů, procesů eshopu a rychlejší možnosti práce s motivačními (incentivními) prostředky.