Barbora Součková se ujímá role obchodní ředitelky SPM MEDIA

FIREMNÍ ZMĚNY

Barbora Součková se ujímá role obchodní ředitelky SPM MEDIA
Barbora Součková. Foto: SPM Media
2
Ekonomika
Sdílet:

Tým obchodníků vydavatelství SPM MEDIA, které má v portfoliu Echo24, Týdeník Echo, Hrot24, měsíčník HROT a Radio Prostor, má od března nové vedení. Pozice obchodní ředitelky se ujala Barbora Součková.

„Všichni si uvědomujeme, že situace na mediálním trhu je složitá, ale jsem přesvědčen, že Bára Součková ji zvládne,“ říká ředitel vydavatelství SPM MEDIA Dalibor Balšínek. Součková do vydavatelství nastoupila v červnu 2024, a stála tak i u uvedení nového byznysovo-lifestylového magazínu HROT na trh.

„S odvahou přijímám nabídku Dalibora Balšínka a těším se na nové výzvy, které tato pozice přináší. Mým cílem bude stabilizovat a dále rozvíjet obchodní tým tak, aby i v budoucnu přinášel klientům komplexní servis, plnou péči a budoval dlouhodobé partnerské vztahy založené na důvěře a vzájemném respektu,“ říká ke svému povýšení do pozice ředitelky obchodního oddělení Barbora Součková.

Před svým nástupem do SPM MEDIA pracovala v obchodním oddělení magazínu Forbes. Zde v roce 2015 začínala na pozici Head of Events, po mateřské dovolené se pak vrátila do obchodního týmu, kde měla na starosti klíčové partnery vydavatelství. Ve vedení obchodního týmu SPM MEDIA střídá Součková dosavadního obchodního ředitele Jiřího Otevřela, který na vlastní žádost na konci února společnost opustil.

Mediální skupinu SPM MEDIA vlastní zakladatelé globálně úspěšného herního studia Bohemia Interactive, které se řadí na špičku světových herních vývojářských studií, a partneři v české investiční skupině SPM Marek Španěl a Slavomír Pavlíček. Kromě produktů vydavatelství Echo Media, HROT MEDIA a Radia Prostor do portfolia skupiny patří i vývojové studio Coolpany.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Nový světový řád. Na Ukrajině je šance maximálně na remízu

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články