Magazín Hrot slaví první rok na trhu. Oslavy vyvrcholí eventem Hrot Inspirace

HROT SLAVÍ PRVNÍ ROK NA TRHU

Magazín Hrot slaví první rok na trhu. Oslavy vyvrcholí eventem Hrot Inspirace
Magazín Hrot vychází každý měsíc, kdy je pro čtenáře připraveno 154 stran textu o byznysu, životním stylu, inspirativních lidských příbězích, ale i zajímavých místech nejen v Praze a České republice, ale i za hranicemi. Foto: Echo Media
1
Ekonomika
Echo24
Sdílet:

Prémiový měsíčník Hrot slaví svůj první rok na trhu. 10 čísel, široká základna předplatitelů a nespočet spokojených čtenářů, to vše přinesl titulu z vydavatelství HROT MEDIA první rok. Oslavy prvního výročí chystá magazín Hrot velkolepé – exkluzivní event se špičkami ve svých oborech.

Za Hrotem stojí tým šéfredaktora Tomáše Otty, pod jehož vedením za poslední rok vyšlo deset čísel titulu, který se profiluje jako byznysově-lifestylový časopis. „Mám radost, že magazín Hrot si po vzkříšení titulu a jeho proměně v byznys-lifestyle měsíčník v „coffee table“ duchu dokázal najít pevné místo na mediálním trhu. Že pro svou textovou pestrost a čerstvou minimalistickou grafiku oslovil jak odborníky a mediální insidery, tak i širokou veřejnost,“ říká Tomáš Otta po roce fungování titulu. „V dnešní době přicházet s novým printovým projektem je spíše neobvyklé, ale Hrot ukazuje, že když se trh s printy pokropí živou vodou správně, pak je to segment, který má před sebou skvělou budoucnost,“ dodává šéfredaktor magazínu Hrot.

Magazín Hrot vychází každý měsíc, kdy je pro čtenáře připraveno 154 stran textu o byznysu, životním stylu, inspirativních lidských příbězích, ale i zajímavých místech nejen v Praze a České republice, ale i za hranicemi. Stěžejním pilířem každého čísla jsou texty kmenové autorky Hrotu Sáry Goldbergerové. „Podílet se na měsíčníku, který je nejen krásný na pohled, ale především plný inspirativních osobností, zajímavých příběhů a skvělých fotek, je velká jízda a radost. Online si přečtete to, co potřebujete vědět pro každodenní fungování, v našem časopisu si přečtete to, co vás těší a u čeho si třeba i odpočinete. Což je v dnešní zrychlené době přece jen taky hodně důležité,“ říká Goldbergerová. Obsahovou stránku magazínu Hrot pak doplňuje originální grafika z dílny art directora vydavatelství Jana Vyhnánka.

Zvláštností jsou dva různé druhy papíru, které jsou v magazínu Hrot použity – část obsahu je vytištěna na lesklém křídovém papíru, část pak na ekologickém a recyklovaném papíru. Na jaře letošního roku vznikl také nápad autorky Sáry Goldbergerové připravit pro fanoušky své food rubriky obsah navíc. Newsletter Hot food vychází vždy první čtvrtek v měsíci, autorka v něm informuje o nejnovějším dění na české gastronomické scéně a doporučuje podniky, které stojí za návštěvu. Svůj rok na trhu Hrot oslaví na začátku června, kdy hostí svůj první event – Hrot Inspirace, na kterém mimo jiné vystoupí byznysmen Martin Wichterle, výkonný ředitel CSG David Chour, zahradní architekt Ferdinand Leffler a další.

Vydavatelem magazínu Hrot je vydavatelství HROT MEDIA, které je společně s vydavatelstvím Echo Media, Radiem Prostor a vývojovým studiem Coolpany součástí mediální skupiny SPM MEDIA. Kromě magazínu stojí vydavatelství HROT MEDIA za ekonomicko-byznysovým online deníkem Hrot24.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články