Sushi Time podruhé na Fundliftu. Po Praze chce dobýt Brno
Sushi Time na Fundliftu
Sushi Time je pro investory na Fundliftu již známou firmou. Loni se jí podařilo vybrat za týden šest milionů korun, které investovala do otevření nových poboček v Praze. Aktuálně tak zákazníci najdou v hlavním městě devět prodejních míst Sushi Time. Do konce roku 2018 by jich pak jen v Praze mělo být celkem 13, nově se budou moci těšit i zákazníci v Brně. Právě kvůli financování další expanze se firma provozující Sushi Time v České republice vrací na Fundlift a od investorů chce získat čtyři miliony korun výměnou za čtyřleté dluhopisy s ročním úrokovým výnosem 6,5 procenta.
Sushi Time je rychle rostoucí síť fast-casual bister a rozvozu sushi a asijského jídla. Nabízí pestrý výběr lehkých a zdravých exotických jídel inspirovaných především thajskou, vietnamskou a japonskou kuchyní. Společnost působí v rychle rostoucím segmentu fast-casual stravování a specializuje se na provoz bister, rozvoz jídla a poskytování cateringu pro korporátní klienty. Mezi významné klienty vedle sítě hotelů Hilton nebo Intercontinental patří například soukromý dopravce RegioJet, pro který Sushi Time dodává v průměru 21 tisíc setů sushi měsíčně. Bistro Sushi Time pak navštíví v průměru 35 tisíc zákazníků za měsíc a společnost rozveze zhruba 17 tisíc donášek jídla.
Peníze získané z první úspěšné kampaně na Fundliftu firma investovala do otevření nového bistra v developerském projektu Rustonka a do realizace dvou prodejních kiosků v obchodních centrech Chodov a Arkády. Aktuálně tedy v Praze Sushi Time provozuje čtyři bistra a pět kiosků.
Společnosti se daří udržovat očekávaný růst, v prvním čtvrtletí letošního roku dosáhla při celkových tržbách 36,5 milionu korun čistého zisku čtyři miliony a pokračuje v expanzi na českém trhu.
„Od minulé kampaně na Fundliftu se nám podařilo realizovat několik nových projektů v podobě bister a kiosků. A právě takto realizovaná expanze potvrdila správnost našeho směřování. Poslední měsíce se plně soustředíme na další expanzi. V rámci České republiky máme připraveno šest nových projektů včetně nového konceptu prodejny Sushi Time Corner, který bude průnikem mezi bistrem a kioskem,“ říká Tomáš Hozlár, jeden z partnerů společnosti.
Aktuálně se dokončují přípravy otevření dvou kiosků v Praze – ve Fashion Aréně a v obchodním centru Nový Smíchov. Následovat bude expanze do Brna, kde budou v průběhu října a listopadu otevřeny dva kiosky v obchodních centrech Vaňkovka a Campus Square. Poslední dva projekty jsou nové koncepty tzv. Sushi Time Corneru, které kombinují výhody bistra a kiosku. Ty budou otevřeny v BB Centru na Budějovické a ve Waltrovce v pražských Jinonicích. Právě na realizaci kiosků v Brně a Sushi Time Cornerů v Praze chce společnost získat čtyři miliony korun od investorů na platformě Fundlift formou emise čtyřletých dluhopisů s roční úrokovou mírou 6,5 procenta.
„Sushi Time je již třetím projektem, který se k nám na Fundlift vrací pro druhé kolo financování. Z opakované spolupráce máme radost, ještě víc nás však těší možnost pozorovat reálné výsledky a přínos, kterou investiční kampaň na Fundliftu má. Na případu Sushi Time investoři vidí hmatatelné výsledky své investice a mohou se takto podílet na dalším růstu, “ dodává k nové kampani za Fundlift Anna Richtrová.
O Fundliftu:
Fundlift je investment-crowdfundingová platforma, která umožňuje investice do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. Podporuje začínající firmy a podílí se na jejich potenciálním úspěchu. Fundlift byl spuštěn v květnu 2016. Peníze od investorů získalo již 39 projektů, z toho 33 pro velký zájem investorů navyšovalo cílovou částku emise. Celková zafinancována částka již přesáhla 222 milionů korun.
O Sushi Time:
Značku Sushi Time, síť fast-casual bister, rozvozu sushi a dalších asijských jídel, provozuje v České republice firma Optiform, s.r.o. Základní myšlenkou je nabídnout kvalitní, vyvážené jídlo z prvotřídních čerstvých surovin rychle a pohodlně. Sushi Time začínalo jako rozvozová služba, ale postupně se obchodní model Společnosti rozšířil na provozování vlastních poboček formou bister nebo kiosků a také na poskytování cateringových služeb a výrobu sushi a asijských specialit pro korporátní klientelu.