Do roka a do dne založím novou politickou stranu, oznámil marketér Jaroš

čistá a moderní

Do roka a do dne založím novou politickou stranu, oznámil marketér JarošNOVÉ
Martin Jaroš Foto:

FOTO: printscreen youtube.com/topvision

1
Domov
Sdílet:

Marketingový expert Martin Jaroš oficiálně potvrdil, že vstoupí do politiky a to prostřednictvím nové politické strany, kterou založí do roka a do dne. Oznámil to v rozhovoru pro DVTV, ve kterém také znovu odmítl možnost, že by vstoupil do některé z již existujících stran. V minulosti se rozhodoval mezi Piráty a TOP 09, ani jedna strana prý ale nakonec není pro něj.

„Pořád si myslím, že by Česko potřebovalo čistou a moderní stranu, která nemá nic společného s tou starou politikou, s tou špínou a zlobou, co tam byla a která myslí na budoucnosti,“ popsal Martin Jaroš v rozhovoru, co ho vedlo k myšlence nové politické strany.

Problémem české politiky je podle Jaroše její zacyklenost v sobě samé. „Vůbec se nepřipravujeme na budoucnost. Hrozí nám, že nám svět uteče. A my budeme řešit problémy 90. let, protože tady jsou politici 90. let,“ varoval v rozhovoru Jaroš, který řadu let žije a pracuje v zahraničí. Podle svých slov v zahraničí vidí, jak České republice utíkají země, které jsme ještě před 50 lety označovali jako země třetího světa.

Nejdůležitější bodem je pro Martina Jaroše kvalitní a moderní školství. „Potřebujeme nejlepší školství v Evropě, zhruba podobného typu jako dělají ve Finsku. Školství, které nebude jenom udusávat děti informacemi a znalostmi, ale dá jim schopnosti připravit se na to dělat za 20 let zaměstnání, která dnes nejsou ani definována,“ popsal Jaroš hlavní vizi budoucí strany.

Jaroš by se svou stranou chtěl vstoupit do příštích parlamentních voleb, pokud by byly v řádném termínu. Předčasných voleb by se nezúčastnil, nechce nic uspěchat.

Martin Jaroš je marketingový expert, který momentálně žije a pracuje v Kataru. Jeho manželka pracuje jako učitelka.
Jaroš se podílel na řadě úspěšných marketingových kampaní. Pro společnost Vodafone zpracoval reklamu s čivavami a s Petrem Čtvrtníčkem v hlavní roli. Od roku 2012 pak pracoval pro T-Mobil, kde vytvořil reklamní kampaň s Chuckem Norrisem.
V poslední době se Martin Jaroš na svém facebookovém účtu často vyjadřuje k politické situaci v České republice.
Je považován za jednoho z českých influencerů, jeho účet na Facebooku sleduje přes čtyřicet tisíc uživatelů.

Martin Jaroš po prezidentských voleb přiznal, že dostal dvě nabídky ke vstupu do politických stran. Zhruba před měsícem ale na svém facebookovém účtu oznámil, že nevstoupí ani k Pirátům ani k TOP 09.

Piráti podle něj odvádí dobrou práci, ale podle jeho slov jsou na něj moc punkoví. Nelíbí se mu také některé jejich návrhy. „Podporoval jsem je do sněmovny a jsem furt rád za tu hlídací práci, co tam vykonávaj. Ale třeba to s tím prolomením advokátní mlčenlivosti, sorry, to neberu,“ napsal Jaroš.

U TOP 09 jsou podle něj také dobří lidé, ale vadí mu propojení se starým pojetím politiky. „Je tam staré pojetí politiky, které se podle mě vyčerpalo a které tu léta kritizuju, takže se k němu nemůžu najednou přidat. Občas tam ještě někdo hodí do placu nějaký ten asociální výrok à la když socky nemají na chleba, proč nejedí koláče – to nějak s tou stranou jde už léta a já to nedávám,“ napsal ke spolupráci s TOP 09.

Čtěte také: Chtějí Piráti omezit mlčenlivost advokátů? Vylepím ceduli „nic neříkejte“, brání se Sokol

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články