Soukup ukončil vydávání časopisu Instinkt
Soukupovo podnikání
Vydavatelství mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa Empresa Media ukončilo vydávání společenského časopisu Instinkt. Již od jara přitom někdejší týdeník vycházel pouze jako měsíčník. Říjnové vydání bude pro titul poslední. V rámci společnosti se za krátkou dobu jedná již o čtvrtý ukončený titul.
V týdenní periodicitě vyšel Instinkt naposledy v polovině dubna, od května se pak na stáncích objevil pouze jako měsíčník. Podle některých názorů to bylo předznamenáním problémů, které nakonec vedly k plánovanému úplnému přerušení vydávání titulu, uvádí server E15. Dle oficiálního průzkumu kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR dosáhl červencový prodaný náklad Instinktu 28 tisíc výtisků.
Původně reportážně zaměřený týdeník začínal již v roce 2002 vydavatelství Mediacop Sebastiana Pawlowskiho. Soukupova Empresa ho pak jako společenský časopis odkoupila v roce 2011.
Pro společnost se za krátkou dobu jedná již o čtvrtý ukončený titul. V létě ustalo vydávání původně týdenního magazínu Faktor Soukup, který se rovněž přeorientoval na měsíčník. Následovaly ho kdysi populární měsíčníky pro mladé čtenáře Popcorn a Top dívka. Ze svého portfolia navíc Soukup vyškrtl i týdeník MarketingSalesMedia.
Z tištěných titulů si společnost ponechala pouze společenské týdeníky Týden, Sedmička, čtrnáctideník Exkluziv a měsíčník Interview.