Škoda míří svými „balíčky“ na soukromé majitele a rodiny
Bonusy ŠKODY AUTO
Nákup nového automobilu není pro většinu soukromých majitelů běžnou záležitostí. Aby se z něho však ještě příjemnější zážitek, nabízí ŠKODA AUTO další nevšední zážitky. A to prostřednictvím tzv. zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu ŠKODA. Balíček cílí primárně na soukromé majitele a jejich rodinné příslušníky a aktuálně lze vybírat z jeho tří variant.
ŠKODA neustále zkvalitňuje své služby a posunuje je na prémiovou úroveň. Ve své strategii do roku 2025 počítá s dalším rozvojem péče o zákazníky v kontextu zásadních proměn automobilového trhu. Společnost také kontinuálně vylepšuje péči o své zákazníky a právě proto nyní nabízí své zákaznické balíčky, s nimiž mohou všichni budoucí majitelé nových vozů ŠKODA strávit příjemný den v jejich domovině – Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru se jim postará o zábavu i poučení.
„Zákaznické balíčky cílí primárně na retailovou klientelu, pro kterou je nákup nového automobilu výjimečným okamžikem,“ vysvětluje Eva Kancnýřová, vedoucí Zákaznického centra ŠKODA AUTO. „Vážíme si každého jednotlivého zákazníka a jako výraz vděčnosti přidáváme ke každému prodanému vozu možnost absolvovat zážitkový program v Mladé Boleslavi a okolí za velmi zajímavých podmínek. Chceme tak zprostředkovat majitelům vozů ŠKODA netradiční zážitky a současně jim předat zajímavé informace z historie i současnosti naší firmy. Věříme, že i touto formou můžeme prohloubit jejich loajalitu ke značce ŠKODA,“ doplňuje.
Několik variant balíčků
Základem zákaznického balíčku jsou zajímavé služby, které se kombinují v závislosti na objednané variantě. Nejjednodušší verze pro 1 osobu za 440 Kč včetně DPH zahrnuje návštěvu ŠKODA Muzea, depozitáře i výrobního závodu s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem ŠKODA, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho ve Vratislavicích a poukaz na 15 % slevu při nákupu produktů se ŠKODA tématikou.
To samé obsahuje i rodinný balíček za 1 699 Kč včetně DPH, který počítá s čtyřmi osobami. Oba zákaznické balíčky je možné objednat z pohodlí domova na internetových stránkách zde. Po zakončení objednávky online platbou obdrží zákazník do mailu příslušné vouchery a může vyrazit. Nejvyšší variantu představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru mladoboleslavské automobilky. Tento balíček vyjde na 3 699 Kč včetně DPH a objednává ho prodejce, u něhož zákazník vozidlo koupil.
Se zákaznickým balíčkem se zájemce dostane také na několik zajímavých míst – do výrobní haly mladoboleslavské automobilky, muzea i rodného domu Ferdinanda Porscheho ve Vratislavicích u Liberce. Interaktivní prohlídka muzea zprostředkuje podrobnosti z historie české automobilky a nabídne ke zhlédnutí stovky vystavených exponátů. Ty nejvzácnější exempláře se ukrývají ve speciálním prostoru – tzv. Depozitáři. Zde jsou k vidění unikátní a zcela jedinečné vozy, ale také sbírka sportovních vozů nebo prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. V budově muzea se nachází moderní café restaurant Václav, kde si lze vychutnat dobré jídlo a pití, ale i příjemnou atmosféru a skvělé historické okolí.
Ve Vratislavicích nad Nisou se v roce 1875 narodil automobilový konstruktér Ferdinand Porsche. Jak žil, kde studoval, jak se dostal k automobilům a další zajímavosti z jeho života – to vše se zájemci dozví v jeho rodném domě. Při půlhodinové testovací jízdě si vyzkouší vybraný vůz ŠKODA. Nevšední zážitek skýtá rovněž návštěva výrobního závodu. V rámci poznávání výroby zblízka se zákazník obeznámí s výrobním procesem vybraného vozu, shlédne koncert strojů a operátorů na montážní lince a na vlastní kůži se přesvědčí o kvalitě a péči, která je věnována automobilům ŠKODA.
Důraz na elektromobilitu
Za pomoci Strategie 2025 definovala společnost ŠKODA AUTO hlavní směry svého dalšího rozvoje, aby současné období transformace automobilového průmyslu proměnila v další růst. Důležitými tématy jsou přitom elektromobilita a konektivita. Dalšími oblastmi, na které se společnost zaměří, jsou digitalizace produktů a procesů, vstup na nové trhy a také rozšiřování klasické výroby automobilů o další služby související s mobilitou. ŠKODA AUTO tak chce dále růst ve dvou dimenzích. První oblastí je růst samotného prodeje vozů, širší základnu růstu však budou tvořit nové oblasti podnikání – například digitální služby související s mobilitou. Zákazník v roli konzumenta produktů a služeb však bude i nadále středobodem zájmu, proto rozvoj péče o zákazníky zůstává integrální součástí všech strategických úvah.
Čtěte také: Vstup do elektroéry. Škoda využila hokejové mistrovství k představení dvou nových modelů aut
V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.