Babiš rozjel kampaň, má svou vlastní ‚pražskou kavárnu‘
Volební kampaň ANO
Předseda hnutí ANO Andrej Babiš se v začínající předvolební kampani nechal inspirovat nekonečnými řečmi o „pražské kavárně“ a založil si svou vlastní. Novým formátem jeho propagace mají být rozhovory v tzv. „Babišově kavárně“.
Babiš své první sezení v kavárně věnoval zdravotnictví. Po výjezdech do krajů totiž Babiš tvrdí, že má informace o problémech tohoto resortu z první ruky. Video je vedeno jako dialog, v němž Babiš odpovídá na otázky bývalé televizní moderátorky Pavly Charvátové. Otázky údajně pocházejí od „obyčejných lidí“ a ministru financí je zprostředkovává bývalá hvězda ČT i TV Nova. Otázky jsou však formulovány tak, že Babiš nemá nikdy příliš mnoho práce s jejich odpovězením.
Všechno o zdravotnictví vím z první ruky. Třeba od sestřiček z Chebu. Má to 6.49, snad to dáte i vy na Twitteru 🤓 https://t.co/8h4RrYv8GG
— Andrej Babiš (@AndrejBabis) 6. června 2016
Vše je dopředu důkladně připraveno, Babiš má vždy hned k dispozici patřičná čísla a grafy. Babišův tým zároveň neponechal nic náhodě. Na videu je vidět, že jej z pozadí jistí jeden z jeho poradců a imagemakerů Marek Prchal s otevřeným notebookem.
Reakce na nový předvolební program se Babiš dočkal záhy, a to například od předsedy opoziční TOP 09 Miroslava Kalouska. Podle něj by se měl Babišem inspirovat i ministr zdravotnictví Svatopluk Němeček (ČSSD). Kalousek mu radí, aby na oplátku vyrazil na výjezdy po finančních úřadech.
Ministr Němeček dělá vážnou chybu,že neobjíždí finanční úřady.Po vzoru Babiše by je měl navštěvovat a hlásat moudra. https://t.co/eb3CTSwjzf
— Miroslav Kalousek (@kalousekm) 6. června 2016