Investiční skupina SPM posiluje v divizi módy. Získává tradiční českou značku pánské prémiové módy Feratt
AKVIZICE SPM
Investiční skupina SPM zakladatelů a úspěšných českých podnikatelů Slavomíra Pavlíčka a Marka Španěla rozšiřuje investiční portfolio v retailovém segmentu. SPM se nově stává 100% vlastníkem tradiční české značky prémiové pánské módy FERATT s 15 pobočkami na lukrativních prodejních místech po celé České republice. Skupina si od investice slibuje výrazné posílení pozic v offline retailovém prostředí i budoucí synergii s nedávno získanou značkou Pietro Filipi.
„Značka FERATT dokonale zapadá do investiční filozofie skupiny SPM. Jedná se o tradiční a ryze českou společnost poskytující svým zákazníkům léty ověřenou kvalitu a významnou přidanou hodnotu. I když dnes mnoho lidí preferuje nakupovat oblečení online, možnost osobně si nechat poradit od odborníka a celkový pozitivní zážitek z místa prodeje je pro zákazníky stále nenahraditelný, speciálně v oblasti prémiové fashion a společenské módy. Díky transakci získáme nejen portfolio spokojených zákazníků, ale i síť 15 prodejen po celé České republice. Nabízí se rovněž zajímavá synergie s další tradiční českou značkou v oblasti prémiové módy, Pietro Filipi, kterou jsme loni pomohli znovu oživit a chceme ji do budoucna výrazně rozvíjet. V neposlední řadě si pak od nové akvizice slibujeme zdvojnásobení obratu naší rychle rostoucí divize fashion, v oblasti online i offline,” říká Slavomír Pavlíček, spoluzakladatel a Managing Partner SPM Invest.
FERATT: Oblékáme české gentlemany od roku 1992
Tradiční česká módní značka FERATT působí na trhu již od roku 1992 a specializuje se na prémiovou volnočasovou i společenskou pánskou módu. Zakladateli této úspěšné značky jsou dva manželské páry: Jana a Tomáš Foldynovi a Irena a Petr Grejtákovi. Při výrobě se zaměřujeme na kvalitní materiály a jejich detailní zpracování v souladu s módními trendy. Tento přístup naši zákazníci oceňují,“ pojmenovává Irena Grejtáková příčiny úspěchu značky FERATT. „Od spojení s finanční skupinou SPM si slibujeme další rozvoj značky, s ambicí stát se lídrem na trhu v oblasti pánské módy,“ uvádí její manžel Petr Grejták. „Za úspěchem naší značky stojí především vášeň pro módu, chuť vytvářet kolekce pro muže jinak, s větší odvahou. Slovo nejde u nás neexistuje. Na prodejnách naše týmy doslova rozmazlují každého klienta, aby si návštěvu ve FERATTu skutečně užil. Tam se asi projevuje naše moravská krev,“ vysvětluje Jana Foldynová. „Jsme rádi, že díky spojením značky Feratt s investiční skupinou SPM zůstane tradiční česká firma v českých rukou,“ uzavírá Tomáš Foldyna.
Svým téměř 200 000 náročným zákazníkům (za rok 2024) z ČR i zahraničí FERATT nabízí zejména obleky a košile na míru, dále kabáty, svetry polokošile nebo luxusní doplňky. FERATT sází na osobní kontakt a budování vztahů se zákazníky, kromě e-shopu www.panskamoda.cz tak provozuje i síť 15 vlastních poboček v 10 městech ČR (Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, České Budějovice, Jihlava, Zlín, Pardubice, Mladá Boleslav, Opava). Tvářemi FERATT jsou známý český herec a moderátor Martin Dejdar a úspěšný český fotbalový reprezentant Marek Jankulovski. Obrat společnosti v loňském roce přesáhl 200 mil. Kč.
Více informací na www.feratt.cz