Dominik Hašek končí. Jeho snídaně se Smartym bude v červnu poslední
Snídaně se Smartym končí
Bezmála tři roky nabízel někdejší hokejový brankář Dominik Hašek uživatelům jeho energetického nápoje Smarty na Facebooku návrhy na všemožné výstřední snídaně. Až doteď. Hrdina z Nagana, majitel značky a autor její marketingové kampaně oznámil, že v červnu kvůli pracovnímu vytížení populární snídaně zruší. Znamená to konec výtvorů jako holandský tank s holandskou klobáskou nebo párek a paní párková v autě z rohlíku.
Koncept Smartyho snídaní se na internetu proslavil téměř hned poté, co na Facebooku firmy začaly každodenně přibývat snímky pokrmů, které Dominik Hašek a další zaměstnanci firmy aranžovaly pro diváky k snídani. Společnost si vždy počínala svérázným způsobem. Snídaně prezentovala mnohdy směšně, překvapivě, se záměrem propagovat svůj energy drink. Snídaně se Smartym tak už zažila párkový meč krále Artuše, párek a paní párkovou v autě z rohlíku nebo klobásu zaraženou v housce představující tank.
Na své facebookové stránce společnost nasbírala několik tisíc příznivců. Někteří jsou skuteční fanoušci, nemalá část však patří do skupiny, která Smartyho snídaně naopak ironicky zesměšňuje. Populární se stala také hláška „on baví“, která měla nápoj původně symbolizovat. Hašek za dobu existence stránky došel až do čtvrteční 1020. snídaně, souběžně s níž oznámil, že kvůli nedostatku času skončí.
„Již 1020krát Vás každé ráno zdravíme Snídaní se Smartym a jsme velmi hrdí, že se nám to daří bez jediného přerušení. Práce nám však přibývá a především v nejbližší době budeme i měnit design a složení Smarty Black a Smarty White. A to jsou důvody, proč tento výjimečný příběh v červnu ukončíme,“ stojí ve facebookovém příspěvku firmy.