Elektronika v kosmetice. Přívěšek pomůže chránit před UV-zářením

Měřič UV záření

Elektronika v kosmetice. Přívěšek pomůže chránit před UV-zářenímNOVÉ 1
Ekonomika
Echo24
Sdílet:

Kosmetická značka La Roche-Posay představila první osobní měřič expozice UV záření, znečištění, vlhkosti a pylů. Přístroj My Skin Track UV byl vyvinut ve spolupráci s technologickým inkubátorem společnosti L´Oréal. V listopadu byl senzor nejprve uveden v USA, nyní je My Skin Track UV již k dostání také na apple.com a ve vybraných prodejnách Apple Store po celém světě i v Evropě.

Jak uvádí výrobce, přístroj svým uživatelům umožní lépe porozumět okolnímu prostředí, aby následně mohli učinit informovaná rozhodnutí související s jejich pokožkou. „Náš výzkumný tým již delší dobu poukazuje na to, že by zákazníci měli lépe porozumět své UV expozici,” sdělil víceprezident a ředitel Výzkumného a inovativního inkubátoru L´Oréal Guive Balooch. 

„Značka La Roche-Posay se již před více než 40 lety zavázala stát se průkopníkem v oblasti vědy a přinášet zákazníkům inovativní řešení inspirována dermatologií. Health-tech inovace jako například My Skin Track UV představují obrovskou příležitost nabídnout spotřebitelům více personalizovaná řešení a doporučení, stejně jako šanci zákazníky vzdělávat v tom, jak správně pečovat o pleť,” uvedla globální generální ředitelka La Roche-Posay Laetitia Toupet. 

Senzor pak dokáže rozpoznat UVA i UVB záření a poskytuje okamžité aktualizace, zároveň tato data také uchovává, a to po dobu až tří měsíců. Je aktivován sluncem a napájen chytrým telefonem uživatele. Kromě detailních dat souvisejících s UV expozicí aplikace rovněž poskytuje informace ohledně úrovně vlhkosti, množství pylů a znečištění. 

O La Roche-Posay

Posláním značky La Roche-Posay, která je doporučována 90 000 dermatology po celém světě, je nabídnout lepší život lidem s citlivou pletí. Značka byla v roce 1975 založena lékárníkem a aktuálně působí ve více než 60 zemích. Nabízí jedinečnou řadu produktů pro každodenní péči o pokožku. Přípravky La Roche-Posay byly vyvinuty pro každý typ pleti s cílem doplnit léčbu pacientů a podpořit správné postupy v péči o daný typ pleti. Značka vyvíjí formule s exkluzivní termální vodou bohatou na selen, která se díky svým antioxidačním a zklidňujícím účinkům využívá také v Termálním centru La Roche-Posay, prvním dermatologickém centru v Evropě. Přípravky jsou vyvíjeny v souladu se striktní formulační chartou s minimem ingrediencí a v optimální koncentraci. Produkty La Roche-Posay navíc podléhají přísným klinickým testům a procházejí rovněž testy účinnosti a bezpečnosti, a to i na citlivé pleti. 

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články