Prodej reklamy je těžká práce. Je to něco jako prodej iluzí, říká obchodní ředitel SPM MEDIA Jiří Otevřel
PODCAST
Hostem Aleše Borovana v jeho podcastu První liga byl Jiří Otevřel, který desítky let působil v obchodu mediálního domu MAFRA a letos na podzim nastoupil jako obchodní ředitel do SPM MEDIA, což je mediální skupina, která zahrnuje mimo jiné Echo24, Týdeník Echo, Hrot24 a magazín Hrot. „Prodej mediální reklamy je těžká práce. Je to něco jako prodej iluzí,“ říká Jiří Otevřel.
“V září mě oslovil Dalibor Balšínek s tím, jestli bych nepomohl v obchodním oddělení nastavit standardy a procesy tak, jak je to ve větší mediální skupině, aby to lépe fungovalo. Vzal jsem si měsíc na rozmyšlenou a od 1. listopadu jsem tady,“ říká Jiří Otevřel v podcastu ke svému přestupu do SPM MEDIA.
“Dal jsem si dvě možné varianty kam bych chtěl jít. První varianta byla, že bych chtěl někam, kde bych se kariérně posunul. Anebo druhá věc byla, že bych chtěl začít úplně od začátku, že bych si to mohl nastavit tak, jak bych chtěl a na tom jsme se s Daliborem dohodli, že by to mohlo být v případě SPM MEDIA,“ říká Otevřel.
Otevřel byl až do srpna tohoto roku ředitelem strategie obchodu MAFRA a měl na starosti i strategické věci obchodního vývoje, celkem v MAFRA strávil 22 let a byl i u počátků internetové reklamy a zažil bouřlivý rozvoj internetu. Například portálu iDNES se za jeho působení v MAFRA více než zdesetinásobil objem tržeb a nyní dosahuje přes půl miliardy korun.